خرید اقساطی با اسنپ پی

installment خرید قسطی گوشی موبایل

خرید قسطی گوشی موبایل اسنپ‌پی یک راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را می‌دهد محصولی که لازم دارند را بدون نیاز به ضامن یا وثیقه، در یک فرآیند بسیار ساده خریداری نموده و هزینه‌ آن را طی اقساط مشخص پرداخت نمایند.

آنلاین خرید کنید قسطی پرداخت کنید

فیکوشاپ برای راحتی کاربران و ایجاد بستری مناسب و منعطف برای پرداخت‌های مشتریان خود، در کنار سایر راهکارهای خرید قسطی گوشی موبایل، این امکان را نیز برای کاربران اسنپ‌پی فراهم کرده است تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را از طریق فروشگاه اینترنتی فیکوشاپ خریداری نموده و پرداخت آن را به صورت اقساطی در پنل کاربری اسنپ‌پی انجام دهند؛ در نظر داشته باشید، سقف اعتبار خرید قسطی شما بر روی اسنپ‌پی می‌بایست بیشتر یا به اندازه کالای انتخابی شما باشد.

این سرویس در حال حاضر برای تمام محصولات زیر 10 میلیون تومان فعال می‌باشد؛ در صورت نیاز برای خرید مبالغ بالاتر از 10 میلیون تومان با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

با فیکوشاپ؛ لذت خرید بی‌واسطه را تجربه کنید!

 

 

خرید قسطی گوشی موبایل

۱- خرید قسطی گوشی موبایل اسنپ‌پی چیست؟
خرید قسطی گوشی موبایل (هوآوی سامسونگ شیائومی) از درگاه اسنپ‌پی یکی از روش‌های پرداخت است و برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب سرویس اعتباری اسنپ است که از طریق اپلیکیشن اسنپ آن را فعال کرده‌اند و اعتبار اقساطی دریافت کرده‌اند. با استفاده از اعتبار اقساطی می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی، از این فروشگاه‌ قسطی از برندهای هوآوی (Huawei) و آنر (Honor) و سامسونگ (Samsung) و شیائومی (Xiaomi) خرید کنید و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقه‌ای هزینه آن را به صورت ماهانه در سرویس اعتباری اسنپ (اسنپ پی) تسویه کنید.


۲- چطور می‌توانم از روش خرید قسطی گوشی موبایل اسنپ‌پی استفاده کنم؟
خرید قسطی گوشی موبایل  اسنپ‌پی ۴ مرحلهٔ ساده دارد:
•    پس از انتخاب محصولاتی که قابلیت پرداخت با سرویس اسنپ پی را دارا هستنددر مرحلهٔ پرداخت، گزینه پرداخت با اسنپ‌پی را انتخاب کنید.
•    شماره موبایلی که با آن در اسنپ‌پی ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید.
•    کد تأییدی که می‌فرستیم را وارد کنید.
•    با پرداخت قسط اول، خریدتان نهایی می‌شود.


۳- من دسترسی به سرویس اعتباری ندارم، چطور می‌توانم سرویس اعتباری اسنپ‌پی را فعال کنم؟
امکان فعال‌سازی خرید قسطی گوشی موبایل در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپ‌پی وجود دارد. برای فعال‌سازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید، یا در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو وارد «سرویس اعتباری» شوید. پس از فعال‌سازی قراردادی بین شما و اسنپ‌پی منعقد می‌شود.
به زودی امکان فعالسازی و دریافت آنی اعتبار از طریق {فیکوشاپ} در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

 ۴- چطور می‌توانم اعتبار اقساطی دریافت کنم؟ 
اعتبار اقساطی برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب سرویس اعتباری اسنپ‌پی بصورت خودکار فعال می‌شود و نیازی به فعال‌سازی در برنامه سرویس اعتباری ندارد.

 

۵- چگونه می‌توانم اقساطم را تسویه کنم؟
در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی، قسط اول در لحظه خرید تسویه شده و برای بازپرداخت سه قسط آتی، در پایان هر ماه یک صورت‌حساب برای‌تان صادر می‌شود. برای تسویه‌حساب، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید، یا در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو وارد «سرویس اعتباری» شوید. بعد از دیدن صورت‌حسابتان در قسمت بدهی‌ها، روی دکمه پرداخت بزنید. با ورود به درگاه بانکی می‌توانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه‌ حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید، برای راحتی شما امکان پرداخت تا ۵ روز بعد هم وجود دارد. 

 

۶- اگر مبلغ سفارشم از موجودی اعتبار اقساطی‌ام بیشتر بود چکار کنم؟
در این صورت نمی‌توانید از سرویس اعتباری برای پرداخت مبلغ سفارش‌تان استفاده کنید اما نگران نباشید، به زودی این امکان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

۷- آیا برای استفاده از خرید اقساطی اسنپ‌پی محدودیتی وجود دارد؟
شما می‌توانید به اندازه کل موجودی‌تان که در صفحه اصلی برنامه سرویس اعتباری قابل مشاهده است، به صورت قسطی گوشی موبایل خرید کنید. تنها کافی است:
•     کالا یا کالاهای شما امکان خرید قسطی را داشته باشند. این سرویس در حال حاضر در برندهای هوآوی (Huawei) و آنر (Honor) و سامسونگ (Samsung) و شیائومی (Xiaomi) قابل استفاده است و فعال هست.

•     سفارش شما (مجموع سبد خریدتان) از حداقل مبلغ تعیین شده کمتر نباشد. (برای مثال اگر حداقل مبلغ تعیین شده  ۲۰۰ هزار تومان باشد، نمی‌توانید کالایی به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان را به‌صورت اقساطی بخرید.) 
•     موجودی اعتبار اقساطی‌تان برای خرید قسطی کالا کافی باشد.

 

۸- آیا امکان لغو سفارش، تغییر سفارش یا ویرایش سفارشی که با اسنپ‌پی پرداخت شده است وجود دارد؟
اسنپ‌پی در زمینه استرداد کالا تابع قوانین فروشگاه است. می‌توانید با پشتیبانی فیکوشاپ تماس بگیرید. اما توجه داشته باشید، قوانین و خط‌ مشی سرویس‌دهنده‌ها برای مرجوعی یا حذف و اضافه کردن کالا در یک سفارش با هم متفاوت است. در نتیجه پس از ثبت سفارش و پرداخت، امکان اصلاح و تغییر آن از طریق‌ اسنپ‌پی وجود ندارد و این موارد را باید مستقیما از فیکوشاپ پیگیری کنید.

 

۹- در صورت لغو سفارش یا مرجوع شدن کالایی که اقساطی خریده‌ام چه اتفاقی می‌افتد؟
گاهی ممکن است به دلیل اتمام موجودی برخی یا همه اقلامی که سفارش داده‌اید، سفارشی که پرداخت آن با اسنپ‌پی انجام شده است، تغییر کند یا لغو شود.
 اگر لغو سفارش شما بر اساس قوانین و مقررات فیکوشاپ امکان‌پذیر باشد پس از ثبت درخواست:
•    سفارش مورد نظر شما لغو می‌شود و می‌توانید وضعیت آن را در برنامه سرویس اعتباری  در بخش سفارش‌ها مشاهده کنید.
•    مبلغ قسط پرداخت شده به حساب بانکی شما برگشت داده خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.)
•    اقساط پرداخت نشده لغو و معادل آن به موجودی حساب اعتباری شما برگشت داده می‌شود.
•     بدهی های اقساطی شما از قسمت بدهی‌ها حذف می‌شود. 

 

۱۰- اگر مبلغ سفارشم تغییر کند یا بخشی از سفارش مرجوع شود، چه اتفاقی می افتد؟
گاهی ممکن است مبلغ سفارش‌تان به دلیل موجود نبودن برخی از اقلام، مرجوع شدن یا جایگزین شدن با اقلام دیگر تغییر کند. در این‌صورت مبلغ سفارش‌تان به روز می‌شود و می‌توانید جزئیات سفارشتان را در برنامه سرویس اعتباری، در بخش «سفارش‌ها» مشاهده کنید.
اگر سفارش با استفاده از اعتبار اقساطی پرداخت شده باشد:
•    مبلغ سفارش، مجدد محاسبه می‌شود و مبلغ جدید از موجودی حساب اعتباری‌تان کسر خواهد شد.
•    اقساط مجدد محاسبه شده و بر اساس مبلغ سفارش جدید، قسط‌بندی می‌شوند.
•    مابه‌التفاوت مبلغ پرداخت شده به حساب بانکی شما  واریز خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.)

توجه داشته باشید، در چنین شرایطی، تاریخ سررسید اقساط تغییر نخواهند کرد و باید در موعد مقرر تعیین‌شده آن را پرداخت کنید.


۱۱-  سفارشم لغو شده اما هنوز مبلغ به حسابم برنگشته است، چکار باید بکنم؟
چنانچه سفارش شما لغو شود یا تغییر کند، برگشت مبلغ پرداخت شده یا مابه‌التفاوت آن نهایتا بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام می‌شود. چنانچه مبلغ کم‌شده در بازه زمانی مشخص شده به حساب بانکی‌تان برنگشت، می‌توانید با پشتیبانی اسنپ‌پی ۹۶۸۶۲۰۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

پشتیبانی و مشاوره آنلاین

مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید

پرداخت آسان و مطمئن

پشتیبانی از تمام بانک های عضو شتاب

ارسال به سراسر کشور

سریع ترین ومناسب ترین حالت ممکن

ضمانت اصل بودن کالا

ارائه کالای با اصالت و با کیفیت

قیمت مناسب و گارانتی

گارانتی معتبر برای تمامی محصولات

پشتیبانی و مشاوره آنلاین

مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید

پرداخت آسان و مطمئن

پشتیبانی از تمام بانک های عضو شتاب

ارسال به سراسر کشور

سریع ترین ومناسب ترین حالت ممکن

ضمانت اصل بودن کالا

ارائه کالای با اصالت و با کیفیت

قیمت مناسب و گارانتی

گارانتی معتبر برای تمامی محصولات

مشترک شدن در خبرنامه ما

در خبرنامه ما مشترک شوید و در مورد تخفیف ها مطلع شوید.

لطفا صبر کنید...