الف: کد فعالسازی گارانتی فیکوشاپ
جهت دریافت کدفعالسازی از دو روش ذیل استفاده نمایید:
1- شماره سریال دستگاه که با کد دستوری #06#* میباشد شمارهگیری نموده و از 6 رقم پایانی آن به عنوان کد فعالسازی دستگاه خود استفاده نمایید؛
2- فقط عدد پانزده رقمی سریال IMEI دستگاه خود را به سامانه پیامکی 02147761 جهت دریافت کد فعالسازی ارسال نمایید.
در صورت وجود مشکل و عدم فعالسازی دستگاه، به سایت خدمات پس از فروش، گارانتی فیکوشاپ (عمرانتل) مراجعه نمایید یا با شماره 47761-021 تماس حاصل فرمایید.
آدرس دفتر مرکزی گارانتی فیکوشاپ: تهران، خيابان نجاتاللهی، خيابان جعفرشهری، پلاک 49 (عمرانتل) - کد پستی: 1598818111
آدرس نمایندگان در سایر شهرها: جهت مشاهده لیست نمایندگان به بخش سایر نمایندگان مراجعه نمایید.
ب: مراحل فعالسازی
هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعالسازی، برای سیم کارت مورد نظر فعالسازی شود.
جهت فعالسازی دستگاه، ابتدا لازم است تا به سامانه همتا متصل شوید.
از سه روش زیر میتوان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعالسازی دستگاه را انجام داد:
1- سایت اینترنتی سامانه همتا
2- کد دستوری #7777*
3- اپلیکشین همتا
در این آموزش، مراحل انجام فرآیند فعالسازی دستگاه، با استفاده از کد دستوری #7777* ارائه میشود.
- مرحله یک:
ابتدا با سیم کارت دلخواه (جهت جلوگیری از فعال سازی اشتباه ترجیحاً سیم کارت خریدار باشد)، کد دستوری #7777* را شمارهگیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.
- مرحله دو:
در این مرحله لازم است تا با ارسال عدد 2، گزینه «فعالسازی» را انتخاب کنید.
- مرحله سوم:
در مرحله بعدی، باید شناسه (IMEI) دستگاهی که قصد فعال سازی آن را دارید، وارد کنید.
شناسه (IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شمارهگیری #06#*، قابل مشاهده است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه (IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و ...) استفاده شود.
- مرحله چهارم:
در این مرحله باید شماره سیم کارتی که قصد فعالسازی دستگاه با آن سیمکارت را دارید، وارد کنید.
- مرحله پنجم:
در این مرحله باید کد فعالسازی را وارد کنید. کد فعالسازی یک عدد 6 رقمی است که با صفر شروع نمیشود.
- مرحله ششم:
در این مرحله پیغامی برای شما نمایش داده میشود که در آن شناسه (IMEI) و شماره سیم کارت وارد شده نمایش داده شده است. درصورتی که اطلاعات این پیغام مورد تأیید شما است، عدد 1 را وارد نمایید.
- مرحله هفتم:
در نهایت پیغامی برای شما نمایش داده میشود که بیانگر فعالسازی موفق دستگاه با شناسه (IMEI) مربوطه، برای شماره سیمکارت ارائه شده است. این پیغام به صورت پیامکی نیز ارسال خواهد شد.
توجه: برای اطلاعات بیشتر به صفحه فعالسازی مراجعه نمایید.
پ: شرایط گارانتی
- ضمانت دستگاه و قطعات
دستگاه از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا و فاکتور خرید معتبر (که دارای مهر، امضا، شماره تماس فروشگاه، تاریخ خرید، مدل و سریال دستگاه است) به مدت 18 ماه تحت ضمانت خرابی های ناشی از ساخت میباشد.
- شرایط تعویض دستگاه
دستگاه به مدت 7 روز از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا و فاکتور خرید معتبر (که دارای مهر، امضا، شماره تماس فروشگاه، تاریخ خرید، مدل و سریال دستگاه است)، در صورت داشتن ایراد سخت افزاری ناشی از ساخت، مشمول تعویض میگردد.
- ضمانت لوازم جانبی (هندزفری، آداپتور و کابل)
لوازم جانبی داخل جعبه دستگاه، از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا و فاکتور خرید معتبر (که دارای مهر، امضا، شماره تماس فروشگاه، تاریخ خرید، مدل و سریال دستگاه است)، به مدت 6 ماه تحت ضمانت خرابیهای ناشی از ساخت میباشد.
- شرایط ضمانت باتری دستگاه
دستگاههای دارای باتری خارجی، از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا و فاکتور خرید معتبر (که دارای مهر، امضا، شماره تماس فروشگاه، تاریخ خرید، مدل و سریال دستگاه است)، به مدت 6 ماه تحت ضمانت خرابیهای ناشی از ساخت میباشد.
دستگاههای دارای باتری داخلی، مطابق با گارانتی دستگاه، از تاریخ فعالسازی در سامانه همتا و فاکتور خرید معتبر (که دارای مهر، امضا، شماره تماس فروشگاه، تاریخ خرید، مدل و سریال دستگاه است) به مدت 18 ماه تحت ضمانت خرابیهای ناشی از ساخت میباشد.
توجه: در صورت بروز برخی مشکلات سختافزاری و یا نرمافزاری حفظ اطلاعات مشتری تضمین نمیگردد. ارائه کارت شناسایی، فاکتور خرید معتبر (که دارای مهر، امضا، شماره تماس فروشگاه، تاریخ خرید، مدل و سریال دستگاه است) و کارت گارانتی جهت ارائه کلیه خدمات الزامی میباشد.
- شرایط کامل مربوط به فاکتور معتبر
1- دارای سربرگ، مهر فروشگاه و امضا فروشنده باشد؛
2- درس دقیق فروشگاه و شماره تماسهای فروشگاه، در آن درج شده باشد؛
3- نام مشتری و تاریخ خرید دستگاه، در فاکتور خرید درج شده باشد؛
4- فاکتور خرید مخدوش نبوده و بدون خطخوردگی باشد؛
5- اطلاعات کامل دستگاه شامل (IMEI و مدل) در فاکتور خرید درج شده باشد.
ت: شرایط ابطال گارانتی
1- تماس یا نفوذ مایعات و رطوبت به دستگاه؛
2- هرگونه آسیب فیزیکی مانند خمیدگی، فرورفتگی، ضربهخوردگی، خراش، شکستگی، استفاده غلط و غیر معمول از محصول و سایر موارد مشابه به تشخیص کارشناسان این مرکز؛
3- باز شدن یا تعمیر و تعویض قطعات توسط افراد غیرمجاز در خارج از مراکز معرفی شده توسط شرکت؛
4- نصب نرمافزارهای غیر مجاز و روت کردن دستگاه که به تشخیص کارشناسان این مرکز منجر به آسیب رساندن به دستگاه شده باشد؛
5- استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی؛
6- نوسانات برقی که باعث آسیب به دستگاه شده باشد؛
7- استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی.
مشتریان گرامی جهت استعلام اصالت دستگاه خود و اطلاعات گارانتی آن (تاریخ شروع و پایان گارانتی) و ... میتوانید به وبسایت سامانه جامع گارانتی به نشانی www.irangs.ir مراجعه نمایید.
پشتیبانی و مشاوره آنلاین
مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید
پرداخت آسان و مطمئن
پشتیبانی از تمام بانک های عضو شتاب
ارسال به سراسر کشور
سریع ترین ومناسب ترین حالت ممکن
ضمانت اصل بودن کالا
ارائه کالای با اصالت و با کیفیت
قیمت مناسب و گارانتی
گارانتی معتبر برای تمامی محصولات
پشتیبانی و مشاوره آنلاین
مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید
پرداخت آسان و مطمئن
پشتیبانی از تمام بانک های عضو شتاب
ارسال به سراسر کشور
سریع ترین ومناسب ترین حالت ممکن
ضمانت اصل بودن کالا
ارائه کالای با اصالت و با کیفیت
قیمت مناسب و گارانتی
گارانتی معتبر برای تمامی محصولات
در خبرنامه ما مشترک شوید و در مورد تخفیف ها مطلع شوید.