سوالات متداول

 

1. چگونه می توانم سفارشم را لغو کنم؟

   - در صورتی که سفارش شما برای ارسال تحویل واحد انبار نشده باشد، شما می توانید با تماس با پشتیبانی سایت سفارش خود را لغو نمایید.

 

2. چگونه در فیکوشاپ سفارش خود را ثبت کنم؟

   - بعد از ورود به حساب کاربری، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، پس از انتخاب آدرس می توانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید؛ بعد از اتمام ثبت سفارش، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

 

3. برای خرید از فیکوشاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

   - بله؛ قبل از خرید می بایست از طریق شماره تلفن همراه معتبر، نسبت به عضویت در سایت اقدام نمایید.

 

4. می توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

   - خیر؛ پس از پرداخت مبلغ سفارش و تایید خرید، امکان تغییر فاکتور وجود نخواهد داشت.

 

5. آیا کالاهایی که در طرح فروش ویژه ارائه شده اند را می توان بیش از یک عدد خریداری کرد؟

   - شرایط و تعداد مجاز فروش هر کالا در طرح فروش ویژه متفاوت می باشد.

 

6. آیا کالاهایی که در سایت فیکوشاپ به فروش می رسد اصل هستند؟

   - تمامی کالاهای ارائه شده در فیکوشاپ اصل بوده و هیچ گونه کالای غیر اصل در این فروشگاه عرضه نمی گردد.

 

7. در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

   - شما می توانید در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز نسبت به ثبت سفارش در فیکوشاپ اقدام نمایید.

 

8. چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

   - بعد از ورود به حساب کاربری خود، در قسمت "پیگیری سفارشات"، نسبت به اطلاع از وضعیت سفارش خود اقدام نمایید.

 

9. در صورت لغو سفارش مبلغ پرداخت شده چگونه به من برگشت داده می شود؟

   - پس از دریافت اطلاعات حساب شما، مبلغ پرداخت شده در سایت طی 72 ساعت (سه روز) کاری به حساب شما عودت داده خواهد شد.

 

10. زمان ارسال سفارشات به چه گونه است؟

  l. تحویل حضوری تهران:

  l-1. شنبه تا چهارشنبه:

   - در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 11:30 و انتخاب گزینه تحویل حضوری تهران، شما می توانید از ساعت 15 تا ساعت 16:30 جهت دریافت سفارش خود به صورت حضوری اقدام نمایید؛

   - در صورت ثبت سفارش پس از ساعت 11:30 و انتخاب گزینه تحویل حضوری تهران، شما می توانید در روز کاری بعد از ساعت 15 تا ساعت 16:30 جهت دریافت سفارش خود به صورت حضوری اقدام نمایید؛

l-2. پنج شنبه:

   - در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 10 و انتخاب گزینه تحویل حضوری تهران، شما می توانید از ساعت 11:30 تا ساعت 12:00 جهت دریافت سفارش خود به صورت حضوری اقدام نمایید؛

   - در صورت ثبت سفارش پس از ساعت 10 و انتخاب گزینه تحویل حضوری تهران، شما می توانید در روز کاری بعد از ساعت 15 تا ساعت 16:30 جهت دریافت سفارش خود به صورت حضوری اقدام نمایید؛

 

  ll. ارسال توسط پیک تهران:

  ll-1. شنبه تا چهارشنبه:

   - در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 11:30 و انتخاب گزینه ارسال با پیک در محدوده تهران، سفارش شما در همان روز ساعت 15 ارسال خواهد شد و تا قبل از ساعت 23 به دست شما خواهد رسید؛

   - در صورت ثبت سفارش پس از ساعت 11:30 و انتخاب گزینه ارسال با پیک در محدوده تهران، سفارش شما در روز کاری بعد ساعت 15 ارسال خواهد شد و تا قبل از ساعت 23 روز بعد به دست شما خواهد رسید؛

ll-2. پنج شنبه:

   - در صورت ثبت سفارش در روز پنج شنبه، محصول شما در روز کاری بعدی ساعت 15 ارسال خواهد و تا ساعت 23 آن روز به دست شما خواهد رسید؛

 

lll: ارسال توسط واحدهای ارسال شهرستان:

lll-1. شنبه تا چهارشنبه:

   - در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 11:30 و انتخاب گزینه ارسال توسط واحدهای مربوط به شهرهای دیگر، سفارش شما در همان روز ارسال خواهد شد و نهایتا طی 2 روز کاری از زمان ثبت سفارش به دست شما خواهد رسید؛

   - در صورت ثبت سفارش بعد از ساعت 11:30 و انتخاب گزینه ارسال توسط واحدهای مربوط به شهرهای دیگر، سفارش شما در روز کاری بعد ارسال خواهد شد و نهایتا طی 2 روز کاری از زمان ارسال به دست شما خواهد رسید؛

lll-2. پنج شنبه:

   - در صورت ثبت سفارش در این روز و انتخاب گزینه ارسال توسط واحدهای مربوط به شهرهای دیگر، سفارش شما در روز کاری بعد ارسال خواهد شد و نهایتا طی 2 روز کاری از زمان ارسال به دست شما خواهد رسید؛

 

 

11. چگونه درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

   - در صورتی که کالای شما با توجه به شرایط درج شده در بخش مرجوعی کالا نیاز به بازگشت دارد، با پشتیبانی فروش سایت تماس بگیرید.

 

12. تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده خود را مرجوع کنم؟

   - شما می توانید تا 7 (هفت) روز کاری نسبت به مرجوع نمودن سفارش خود اقدام نمایید.

 

13. در چه شرایطی می توانم کالای خود را مرجوع کنم؟

   - در صورت بروز هر کدام از موارد زیر شما می توانید کالای خریداری شده از فیکوشاپ را به فروشگاه مرجوع نمایید:

    I. وجود هر گونه مغایرت در کالای تحویل شده اعم از مغایرت های اساسی و یا مغایرت مشخصات محصول با موارد مندرج در سایت؛ در این صورت به درخواست مشتری سفارش لغو شده یا کالا با هزینه فروشگاه تعویض خواهد شد.

    II. وجود هر گونه مشکل در "بسته بندی کالا" اعم از ضربه خوردگی، رطوبت و پارگی؛ در این صورت به درخواست مشتری سفارش لغو شده یا کالا با هزینه فروشگاه تعویض خواهد شد.

       " لازم به ذکر است وجود در صورت وجود مشکل در "بسته بندی فیکوشاپ"، خریدار می بایست از پذیرش بسته از مامور پست خودداری نماید؛ در غیر این صورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود و امکان بازگشت محصول نیز وجود نخواهد داشت. "

 

14. ضوابط بازگشت کالا در فیکوشاپ چیست؟

   - برای بازگشت کالا رعایت موارد زیر الزامی بوده و در غیر این صوت امکان بازگشت کالا وجود نخواهد داشت:

     I. کالای مرجوعی باید در شرایط اولیه، همراه جعبه محصول و دارای برچسب فیکوشاپ باشد.

    II. در صورت مغایرت در کالای تحویل شده، بسته بندی کالا می بایست کاملا سالم و فاقد هر گونه آسیب دیدگی باشد.

    III. پلمپ محصولات به هیچ عنوان نباید باز شده باشد.

   IV. امکان مرجوع نمودن کالا فقط در زمان تعیین شده (هفت (7) روز کاری) وجود خواهد داشت و پس از آن فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالای فروخته شده ندارد.

 

15. در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

   - در صورت وجود ایراد ظاهری در محصول امکان بازگشت کالا تا 7 (هفت) روز کاری وجود دارد.

 

 

16. می توانم سفارشم را به صورت اقساطی (اعتباری) پرداخت کنم؟

   - در حال حاضر این گزینه در فیکوشاپ از طریق درگاه پرداختی اسنپ‌پی وجود دارد.

 

17. چگونه می توانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

   - در سفارش های VIP (محصولات پرچم دار) و خریدهای نیمه عمده (تعداد سه عدد) فاکتور فروش فیزیکی برای مشتری ارسال می گردد؛ در سایر موارد با ورود به حساب کاربری، در قسمت پیگیری سفارشات، نسبت به مشاهده و چاپ فاکتور خود اقدام نمایید.

 

18. چگونه می توانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنم؟

   - در هنگام ثبت سفارش می توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نموده و بعد از وارد شدن به درگاه پرداخت بانک، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

        برای پرداخت اینترنتی شما به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

     I. شماره کارت (شماره 16 رقمی درج شده روی کارت بانکی)

    II. رمز دوم کارت (رمز خرید اینترنتی یا رمز پویا)

    III. کد امنیتی CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی درج شده روی کارت بانکی)

    IV. تاریخ انقضا مندرج روی کارت بانکی

 

19. سفارشم را به صورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت تایید نشده است؟

   - ممکن است به دلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد، در این صورت وجه به صورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما بعودت داده خواهد شد؛ لازم به ذکر است در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی نیست.

 

20. می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

   - در حال حاضر این گزینه در فیکوشاپ وجود ندارد، ولی به زودی امکان پرداخت در محل برای شهرهای تهران و کرج فراهم خواهد شد.

 

21. در صورت لغو سفارش مبلغ پرداخت شده چگونه به من برگشت داده می شود؟

   - پس از دریافت اطلاعات حساب شما، مبلغ پرداخت شده در سایت طی 72 ساعت (سه روز) کاری به حساب شما عودت داده خواهد شد.

 

 

22. آیا کالاهایی که در سایت فیکوشاپ به فروش می رسد اصل هستند؟

   - کلیه کالاها و محصولات ارائه شده در فیکوشاپ اصل بوده و هیچ گونه محصول غیر اصل در این فروشگاه وجود ندارد.

 

23. چگونه می توانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

   - پس از ورود به حساب کاربری خود، در قسمت "حساب کاربری"، نسبت به تغییر مشخصات خود اقدام نمایید.

 

24. چگونه می توانم یک حساب کاربری ایجاد کنم؟

   - در وب سایت روی گزینه "ورود" کلیک کنید؛ سپس با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید؛ پس از وارد نمودن کد فعالسازی (کد فعال سازی برای شما پیامک می شود)، ثبت نام انجام می شود. در ادامه با ورود به حساب کاربری خود نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایید.

 

25. چگونه می توانم کلمه عبور (رمز) خود را بازیابی کنم؟

   - در هنگام ورود به حساب کاربری خود با زدن گزینه "فراموشی رمز عبور" نسبت به بازیابی آن توسط پیامک اقدام نمایید.

 

26. چگونه می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

   - پس از ورود به حساب کاربری خود، می توانید در قسمت "پیگیری سفارشات"، نسبت به مشاهده خریدهای قبلی خود اقدام نمایید.

پشتیبانی و مشاوره آنلاین

مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید

پرداخت آسان و مطمئن

پشتیبانی از تمام بانک های عضو شتاب

ارسال به سراسر کشور

سریع ترین ومناسب ترین حالت ممکن

ضمانت اصل بودن کالا

ارائه کالای با اصالت و با کیفیت

قیمت مناسب و گارانتی

گارانتی معتبر برای تمامی محصولات

پشتیبانی و مشاوره آنلاین

مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید

پرداخت آسان و مطمئن

پشتیبانی از تمام بانک های عضو شتاب

ارسال به سراسر کشور

سریع ترین ومناسب ترین حالت ممکن

ضمانت اصل بودن کالا

ارائه کالای با اصالت و با کیفیت

قیمت مناسب و گارانتی

گارانتی معتبر برای تمامی محصولات

مشترک شدن در خبرنامه ما

در خبرنامه ما مشترک شوید و در مورد تخفیف ها مطلع شوید.

لطفا صبر کنید...